Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Odbor za ustavna pitanja odlučio kako će glasiti pitanje na referendumu za ustavne promene: "Da li ste za potvrđivanje akta o promeni Ustava Republike Srbije?"

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 29 novembar 2021 17:24
Mare
Glasati NE!
Preporuke:
48
3
2 ponedeljak, 29 novembar 2021 18:04
Mirjana,
A promena je...???
Preporuke:
54
1
3 ponedeljak, 29 novembar 2021 18:05
nebitan
NE.
E sad, kad bi bar još milion građana glasalo NE (krajnje jednostavan i razuman potez, ali sa razumom su se Srbi odavno podzrdravili), pa da se režim bar malo uplaši i zamisli nad svojom budućnošću.
Preporuke:
47
2
4 ponedeljak, 29 novembar 2021 18:11
penzioner Cviko ,
NE!!!
Preporuke:
44
2
5 ponedeljak, 29 novembar 2021 18:41
Johnny
@ penzioner Cviko .. ahh lako je reći NE .. pitanje mora biti : Ko broji glasove ?! U tom grmu leži zec !! Znamo ih velike su to propalice i ološ !!
Preporuke:
54
2
6 ponedeljak, 29 novembar 2021 19:08
Forever Jang
Treba masovno izaći, i reći NE. ONi ne bi raspisivali referendum kada bi znali da će odziv biti masovni.
Preporuke:
47
1
7 ponedeljak, 29 novembar 2021 19:13
penzioner Cviko ,
@ Johny,
Smisao mog "NE" je nema ni slova o referendumu pogotovo sada kada je ukinuto 50%+1 glas. Sa prevarantima nema razgovora.
Preporuke:
43
3
8 ponedeljak, 29 novembar 2021 20:41
Dokaz
Moronsko pitanje. Ne zna se na šta se odnosi pitanje tj akt kojim se menja Ustav. Pitanje stoga nije jasno i nedvosmisleno.
Preporuke:
42
1
9 ponedeljak, 29 novembar 2021 21:20
fićo
Znači,potpišite se na dno belog lista papira.
Preporuke:
28
1
10 ponedeljak, 29 novembar 2021 21:37
guslar
ne zelimo u eu, svi nareferendum > NE!!!!
Preporuke:
27
0
11 ponedeljak, 29 novembar 2021 22:19
Apćiha
Još jedan dokaz naprednjačkog neznanja i to već u domenu normativne tehnike.

Ako su se već odlučili za amandmane na Ustav kao na tehniku ustavne promene, onda oni ne mogu izgledati kao ustavni zakon o izmenama i dopunama Ustava. Dakle, ne može u amandmanima biti "menja se", "dodaje se", "briše se".

A drugo, ako je reč o amandmanima, onda nije reč o jednom aktu o promeni Ustava već više njih, s obzirom da je svaki amandman poseban pravni akt.

Dakle, ako nisu u stanju da barem formu potrefe šta onda očekivati od sadržine...
Preporuke:
26
1
12 ponedeljak, 29 novembar 2021 22:48
au, al' smo mangupi!!
kao vi napisite DA, a mi cemo posle toga da radimo ono sta je bos odlucio.
Super vam je pitanje, niko ne moze da procita da se radi o prevari!
Varate se.
Preporuke:
21
0
13 ponedeljak, 29 novembar 2021 23:44
Pitanje
A pitanje u vezi KiM će da glasi:
da li ste
a) da dođe do kompromisa
b) da vaša deca ginu

I naravno – svi za kompromis. A kompromis će u stvarnosti značiti da se ceo KiM dadne arnautima, plus Preševska dolina, da im platimo odštete i pravimo puteve.
Preporuke:
18
0
14 ponedeljak, 29 novembar 2021 23:47
Dingo
Pitanje je potpuno nejasno. O kakvom Aktu o promeni Ustava Republike Srbije se radi? Da li se misli na promenu Izbornog zakona ili na nešto drugo?
Preporuke:
20
1
15 utorak, 30 novembar 2021 00:04
Ox
Samo da spomenem.

Seća li se neko crnogorskih izbora za nezavisnost?

Tadašnje krađe glasova i kada je bilo 50%+1 uslov za izlaznost...

Ovo je još gora varijanta.

Ko i kako je sve to organizovao.

To je zapravo jedan od osnovnih razloga za rušenje ove vlasti.
Preporuke:
18
2
16 utorak, 30 novembar 2021 00:33
nije važno
I preambula, koja uključuje položaj Kosova i Metohije u Srbiji, je deo Ustava. Mogu tako, jednako podlački "jasno i nedvosmisleno", i za referendum o Rio Tintu da formulišu pitanje "Da li ste za ekonomski napredak Srbije i bolji život?"
Preporuke:
20
0
17 utorak, 30 novembar 2021 01:09
Beograđanin
Sa ukidanjem cenzusa od 50% sada je sve moguće da se izglasa. Inače, korektnije postavljeno pitanje (ono koje ne sugeriše odgovor) bilo bi: da li prihvatate da se Ustav promeni prema predloženom aktu?
Preporuke:
3
0
18 utorak, 30 novembar 2021 01:20
Ganimed
"Akt o promeni Ustava."
Kakav je to "akt"?
Pa ljudi moji, da li to oni od nas traže blanko odobrenje da menjaju Ustav kako im se ćefne?
Ko će ga znati, može to izaći na dobro.
To je šansa da im se "stane nogom pod gr'oce". Ko god ima gram mozga mora biti protiv ovog ludila.
Preporuke:
6
0
19 utorak, 30 novembar 2021 08:44
Aksa
Akt o promeni Ustava, odnosi se na promenu Ustsva u oblasti sudstva i tužilaštva. Može se naći na sajtu Narodne skupštine. Sam Ustav propisuje da se isti potvrđuje na referendumu većinom od izašlih birača. Nažalost.
Preporuke:
3
0
20 utorak, 30 novembar 2021 13:52
Milan Rakic
Najteže mi pada što počinjem da sumnjam u sopstvenu pamet.
Imam 67 godina i relativno sam zdrav (nemam hroničnih bolesti, a smatram da je rano da sam "odlepio"), iza sebe imam plodan radni vek i zdravu porodicu, dakle, smatram sebe u najmanju ruku prosečnim građaninom ove države. Ja, jednostavno, ne razumem ovo pitanje. I što je najgore-ne vidim da mi iko može pomoći u tome da ga razumem. (A valjda, to se podrazumeva, ono treba da bude razumljivo svakom građaninu koji će izaći na taj referendum.) Dakle, ostaje ona bolna dilema koju na početku izrekoh...
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner